Uplatnění marketingového řízení v CK Santini Tour – Markéta Vábková
Markéta Vábková
Diplomová práce
Uplatnění marketingového řízení v CK Santini Tour
The Application of Marketing Management in CK SANTINI Tour
Anotace:
Diplomová práce pojednává o uplatnění marketingových aktivit v rámci marketingového řízení v malé cestovní kanceláři SANTINI Tour. První část práce je zaměřena na formulaci základních teoretických východisek. Marketing a proces marketingového řízení je zde popsán s ohledem na specifický produkt -- poskytování služeb v cestovním ruchu. Druhá část práce v krátkosti charakterizuje zvolenou cestovní kancelář …víceAbstract:
Thesis discusses the aplication of marketing activities within the marketing management in a small travel agency SANTINI Tour. The first part of the work is intent on the formulation of basic theoretical background. Marketing and process of marketing management is described below with regard to the specific product - services in tourism. In the second part of the work there is briefly described the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14157
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Hana Ezrová
- Oponent: Jana Nováková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14157
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Řízení cestovní kanceláře a její optimalizace
Kateřina Klacková