Experiential Education in Regular English Lessons – Bc. Mariana Navrátilová
Bc. Mariana Navrátilová
Master's thesis
Experiential Education in Regular English Lessons
Experiential Education in Regular English Lessons
Anotácia:
Název této práce je Zážitková pedagogika v běžných hodinách anglického jazyka. Zážitková pedagogika je způsob učení většinou používaný na výletech, táborech a jako volnočasová aktivita, ale skoro nikdy není používaný ve škole. Tato práce zkouší dát dohromady zážitkovou pedagogiku a školní učebnice vytvořením sady vyučovacích hodin založených na zážitkové pedagogice, které by mohly být použity v běžných …viacAbstract:
The title of this thesis is Experiential Education in Regular English Lessons. Experiential education is a method of teaching that is used mostly on trips, camps and as a free time activity, but it is seldom used at schools. This thesis tries to put together experiential education and coursebooks by creating a set of experiential lessons that could be used alongside the coursebook in regular lessons …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sp69v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Instrukce lektorů Prázdninové školy Lipnice
Libor Pokorný -
Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice
Michaela KLOCOVÁ -
Vývoj Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice
Klára ŠINDELKOVÁ -
Vliv časového odstupu pokurzovní reflexe na výpovědi účastníků zimní části Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice 2015.
Petr SKALKA -
Prázdninová škola Lipnice Projekt BOTTEGA
Šárka Ondřejová -
Projektové řízení autorských kurzů v Prázdninové škole Lipnice - analýza a metodický průvodce
Zbyněk Riedl -
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
Zuzana HANÁKOVÁ -
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová