Připravenost předškolních pedagogů na inkluzivní vzdělávání – Bc. Pavla MUNDUCHOVÁ
Bc. Pavla MUNDUCHOVÁ
Bakalářská práce
Připravenost předškolních pedagogů na inkluzivní vzdělávání
Preparedness of preschool teachers for inclusive education
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit názory předškolních pedagogů na jejich připravenost na inkluzivní vzdělávání. Má práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části se zabývám problematikou, kdo je předškolní pedagog, jeho osobností, jaké by měl splňovat profesní kompetence, kvalifikační předpoklady a přípravou předškolních pedagogů k edukaci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out opinions of preschool teachers on their preparedness for inclusive education. The thesis is composed of theoretical and practical part. The theoretical part is focused on a preschool teacher and their character, professional competences and qualification requirements that they should meet and obtain. It also deals with preparation of preschool teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Helena Havlisová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUNDUCHOVÁ, Pavla. Připravenost předškolních pedagogů na inkluzivní vzdělávání. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva