Libor SVOBODA

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku

Analysis of marketing communications for the modern museum in Šternberk Time Exposition.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci Expozice času a na základě literární rešerše, získaných znalostí a vypracované analýzy navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení povědomí, návštěvnosti a následně i tržeb Expozice času, při zachování minimálních nákladů. Bakalářská práce je rozvržena do dvou hlavních částí.Teoretická část se zabývá principy marketingu, jeho vývojem …viac
Abstract:
The aim of this work is to analyze the current marketing communication of Time Exposition in Šternberk. Then, based on the literature research, acquired knowledge and prepared analysis suggest recommendations aimed at increasing awareness, attendance and sub-sequently sales of Time Exposition with minimum cost. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part deals with the principles …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zverejniť od: 12. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVOBODA, Libor. Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe