Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku – Libor SVOBODA
Libor SVOBODA
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku
Analysis of marketing communications for the modern museum in Šternberk Time Exposition.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci Expozice času a na základě literární rešerše, získaných znalostí a vypracované analýzy navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení povědomí, návštěvnosti a následně i tržeb Expozice času, při zachování minimálních nákladů. Bakalářská práce je rozvržena do dvou hlavních částí.Teoretická část se zabývá principy marketingu, jeho vývojem …viacAbstract:
The aim of this work is to analyze the current marketing communication of Time Exposition in Šternberk. Then, based on the literature research, acquired knowledge and prepared analysis suggest recommendations aimed at increasing awareness, attendance and sub-sequently sales of Time Exposition with minimum cost. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part deals with the principles …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zverejniť od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODA, Libor. \textit{Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/7a7abj/.
Jak správně citovat práci
SVOBODA, Libor. Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová