Comparison of the first and the fourth(latest) edition of an English textbook. Analysis of development. – Bc. Marek Antal
Bc. Marek Antal
Bakalářská práce
Comparison of the first and the fourth(latest) edition of an English textbook. Analysis of development.
Comparison of the first and the fourth(latest) edition of an English textbook. Analysis of development.
Anotace:
Tato práce s názvem Srovnání prvního a čtvrtého vydání učebnice angličtiny English File: Analýza vývoje se zabývá rolí učebnice ve výuce anglického jazyka, důležitostí procesu evaluace učebnic za účelem výběru vhodných materiálů pro výuku anglického jazyka a vlastní evaluací prvního a čtvrtého vydání vybrané učebnice angličtiny. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na teorii …víceAbstract:
The thesis "Comparison of the first and the fourth editions of English File coursebook: Analysis of development" deals with the role of coursebooks in English language teaching (ELT), the importance of the coursebook evaluation process in order to choose the appropriate materials for ELT classes, and the actual evaluation of the first and the latest edition of a selected ELT coursebook. The thesis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tk55v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Oponent: Mgr. Filip Pultar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANTAL, Marek. \textit{Comparison of the first and the fourth(latest) edition of an English textbook. Analysis of development.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7aaxw3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Identity v učebnicích anglického jazyka
Jana Kubrická -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory
Tomáš Andrášik