Comparison of the first and the fourth(latest) edition of an English textbook. Analysis of development. – Bc. Marek Antal
Bc. Marek Antal
Bachelor's thesis
Comparison of the first and the fourth(latest) edition of an English textbook. Analysis of development.
Comparison of the first and the fourth(latest) edition of an English textbook. Analysis of development.
Abstract:
Tato práce s názvem Srovnání prvního a čtvrtého vydání učebnice angličtiny English File: Analýza vývoje se zabývá rolí učebnice ve výuce anglického jazyka, důležitostí procesu evaluace učebnic za účelem výběru vhodných materiálů pro výuku anglického jazyka a vlastní evaluací prvního a čtvrtého vydání vybrané učebnice angličtiny. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na teorii …moreAbstract:
The thesis "Comparison of the first and the fourth editions of English File coursebook: Analysis of development" deals with the role of coursebooks in English language teaching (ELT), the importance of the coursebook evaluation process in order to choose the appropriate materials for ELT classes, and the actual evaluation of the first and the latest edition of a selected ELT coursebook. The thesis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tk55v/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2020
- Reader: Mgr. Filip Pultar
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANTAL, Marek. \textit{Comparison of the first and the fourth(latest) edition of an English textbook. Analysis of development.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/7aaxw3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / English Language for Education
Theses on a related topic
-
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Identity v učebnicích anglického jazyka
Jana Kubrická -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory
Tomáš Andrášik