Bc. Kateřina Niklová

Master's thesis

Strategie nových forem propagace pitné vody (na příkladu "Čerstvá kohoutková")

New ways of drinking water promotional strategy (on example "Čerstvá kohoutková")
Abstract:
Práce se zabývá problematikou konzumace balené vody a vody z kohoutku. Předmětem práce byla analýza reklamní kampaně „Čerstvá kohoutková“ společnosti Veolia Voda Česká Republika, která se zaměřuje na podporu vody kohoutkové. Kampaň je posuzována z hlediska využití moderních marketingových trendů tj. integrované marketingové komunikace a společenské odpovědnosti firem. Práce obsahuje praktickou analýzu …more
Abstract:
Thesis deals with the consumption of bottled water and tap water. Aim of this work was to analyse the advertising campaign "Čerstvá kohoutková" of Veolia Voda Česká Republika, which aims to promote tap water. The campaign is assessed in terms of the use of modern marketing trends ie integrated marketing communications and corporate social responsibility. The work includes practical analysis of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní