Strategie nových forem propagace pitné vody (na příkladu "Čerstvá kohoutková") – Bc. Kateřina Niklová
Bc. Kateřina Niklová
Diplomová práce
Strategie nových forem propagace pitné vody (na příkladu "Čerstvá kohoutková")
New ways of drinking water promotional strategy (on example "Čerstvá kohoutková")
Anotace:
Práce se zabývá problematikou konzumace balené vody a vody z kohoutku. Předmětem práce byla analýza reklamní kampaně „Čerstvá kohoutková“ společnosti Veolia Voda Česká Republika, která se zaměřuje na podporu vody kohoutkové. Kampaň je posuzována z hlediska využití moderních marketingových trendů tj. integrované marketingové komunikace a společenské odpovědnosti firem. Práce obsahuje praktickou analýzu …víceAbstract:
Thesis deals with the consumption of bottled water and tap water. Aim of this work was to analyse the advertising campaign "Čerstvá kohoutková" of Veolia Voda Česká Republika, which aims to promote tap water. The campaign is assessed in terms of the use of modern marketing trends ie integrated marketing communications and corporate social responsibility. The work includes practical analysis of the …víceKlíčová slova
Balená voda chování spotřebitele Čerstvá kohoutková integrovaná marketingová komunikace kohoutková voda komunikační strategie marketingová komunikace mediální strategie nástroje komunikace pitná voda reklamní kampaň společenská odpovědnost firmy spotřeba propagace Veolia Voda ČR Voda pro Afriku
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l2izk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček