Simona Hanzlíková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu

Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybraného subjektu. Jsou zde popsány teoretické poznatky, zejména cíle komunikace a komunikační mix. Cílem této práce je mimo jiné navrhnout opatření v rámci komunikačního mixu vybraného subjektu s ohledem na zjištěné informace o tomto subjektu společně s jeho konkurencí. Za pomocí analýzy dokumentů, pozorování, rozhovoru a následné komparace …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of selected subject. Theoretical knowledge is described here especially the goals of communication and communication mix. The aim of this work is among other thing to propose measures within the communication mix of the selected subject with regard to the information obtained about this subject together with its competitors. With …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku