Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu – Simona Hanzlíková
Simona Hanzlíková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybraného subjektu. Jsou zde popsány teoretické poznatky, zejména cíle komunikace a komunikační mix. Cílem této práce je mimo jiné navrhnout opatření v rámci komunikačního mixu vybraného subjektu s ohledem na zjištěné informace o tomto subjektu společně s jeho konkurencí. Za pomocí analýzy dokumentů, pozorování, rozhovoru a následné komparace …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of selected subject. Theoretical knowledge is described here especially the goals of communication and communication mix. The aim of this work is among other thing to propose measures within the communication mix of the selected subject with regard to the information obtained about this subject together with its competitors. With …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/sy7do/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová