Analýza webových stránek Unie Kompas – Mgr. Bc. Pavlína Pejlová
Mgr. Bc. Pavlína Pejlová
Bachelor's thesis
Analýza webových stránek Unie Kompas
The Analysis of the Website Unie Kompas
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou webových stránek Unie Kompas. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k elektronickému marketingu,zásady tvorby webových stránek a metody pro testování webových stránek. Praktická část obsahuje informace získané z uživatelského testování s pěti respondenty, dále doplněné u analýzy sekundárních dat získaných z nástroje Google Analytics a také z teplotních …moreAbstract:
The Bachelor thesis analyzes the websites of the Unie Kompas. The theoretical part explains the concepts related to electronic marketing, principles of creation web pages and methods for testing web sites. The practical part contains information obtained from user testing with five respondents, supplemented by analysis of secondary data obtained from the tool Google Analytics and also from heatmaps …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pejlová, Pavlína. Analýza webových stránek Unie Kompas. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Uživatelská testování vyhledávacích nástrojů pro prostorová data
Nikola Koktavá -
Uživatelské testování internetového obchodu se sportovním vybavením
Nikol Horáková -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Návrh metodiky implementace nástroje Google Analytics na webových stránkách malých a středních podniků včetně následného vyhodnocení naměřených dat.
Jan Brunec -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Příprava projektu a analýza dat s použitím Google Analytics
Tomáš Drdek