Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin) – Ing. Anna Shumeiko
Ing. Anna Shumeiko
Master's thesis
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Marketing communications as a tool of social manipulation (a problem affecting marginalized social groups)
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace z pohledu jejího vlivu na vybranou etnickou skupinu. V práci je řešena otázka ovlivňování ukrajinského spotřebitele, žijícího na území České republiky, prostřednictvím masové reklamy. Závěr práce konstatuje zjištění o míře vnímání a přijímaní podnětů marketingové komunikace ukrajinským etnikem a vliv tohoto procesu na jeho životní styl …moreAbstract:
This thesis deals with marketing communications from the perspective of its impact on the selected ethnic group. In this degree work is analyzed the problem of influence through mass media advertising to Ukrainians living in the Czech Republic. The conclusion of the work states on determination the level of perception and acceptance the ideas of marketing communications for Ukrainians in the environment …moreKeywords
Sociální manipulace komunikace sociální komunikace ovlivňování sociální ovlivňování konformita přesvědčování psychologický vliv marketingová komunikace reklama Ukrajinci okrajové skupiny konzumnost. Manipulation social manipulation communication social communication interaction social interaction conformity persuasion psychological impact marketing communications advertising Ukrainians marginal groups consumerism.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h1wqr/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2014
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SHUMEIKO, Anna. \textit{Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/7buk5b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský