Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin) – Ing. Anna Shumeiko
Ing. Anna Shumeiko
Diplomová práce
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Marketing communications as a tool of social manipulation (a problem affecting marginalized social groups)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace z pohledu jejího vlivu na vybranou etnickou skupinu. V práci je řešena otázka ovlivňování ukrajinského spotřebitele, žijícího na území České republiky, prostřednictvím masové reklamy. Závěr práce konstatuje zjištění o míře vnímání a přijímaní podnětů marketingové komunikace ukrajinským etnikem a vliv tohoto procesu na jeho životní styl …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communications from the perspective of its impact on the selected ethnic group. In this degree work is analyzed the problem of influence through mass media advertising to Ukrainians living in the Czech Republic. The conclusion of the work states on determination the level of perception and acceptance the ideas of marketing communications for Ukrainians in the environment …víceKlíčová slova
Sociální manipulace komunikace sociální komunikace ovlivňování sociální ovlivňování konformita přesvědčování psychologický vliv marketingová komunikace reklama Ukrajinci okrajové skupiny konzumnost. Manipulation social manipulation communication social communication interaction social interaction conformity persuasion psychological impact marketing communications advertising Ukrainians marginal groups consumerism.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h1wqr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHUMEIKO, Anna. \textit{Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/7buk5b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský