Yamin Zhao

Master's thesis

Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic

Integrovaná marketingová komunikační strategie smartphonu Xiaomi v České republice
Abstract:
Hlavním cílem této práce je výzkum a vývoj integrované marketingové strategie ke zvýšení prodeje smartphonů Xiaomi v České republice a zlepšení vnímání značky spotřebitelem. Navrhovaná strategie je založena na vlastnostech českého trhu a zvláštnostech místních spotřebitelů. Práce se skládala ze šesti částí. Teoretická část hodnotí teorii IMC, chování spotřebitele a správu kontaktních bodů. Následuje …more
Abstract:
The main objective of this thesis is to research and develop an integrated marketing strategy to increase the sales of Xiaomi smartphones in the Czech Republic and improve consumer perception of the brand. The proposed strategy is based on the features of the Czech Republic market and the peculiarities of local consumers. The work consisted of six parts. The theoretical part reviews IMC theory, consumer …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Jaroslav Halík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82778