Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic – Yamin Zhao
Yamin Zhao
Diplomová práce
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Integrovaná marketingová komunikační strategie smartphonu Xiaomi v České republice
Anotace:
Hlavním cílem této práce je výzkum a vývoj integrované marketingové strategie ke zvýšení prodeje smartphonů Xiaomi v České republice a zlepšení vnímání značky spotřebitelem. Navrhovaná strategie je založena na vlastnostech českého trhu a zvláštnostech místních spotřebitelů. Práce se skládala ze šesti částí. Teoretická část hodnotí teorii IMC, chování spotřebitele a správu kontaktních bodů. Následuje …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to research and develop an integrated marketing strategy to increase the sales of Xiaomi smartphones in the Czech Republic and improve consumer perception of the brand. The proposed strategy is based on the features of the Czech Republic market and the peculiarities of local consumers. The work consisted of six parts. The theoretical part reviews IMC theory, consumer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82778
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82778
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller