Moderné trendy v marketingu – Bc. Dominika Straková
Bc. Dominika Straková
Bakalářská práce
Moderné trendy v marketingu
Modern trends in marketing
Abstract:
The bachelor thesis explores the problematics of modern marketing trends, which were created with the development of information and communication technologies. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the modern marketing trends of the company Český národní podnik s.r.o. – Manufaktura in terms of use of modern marketing tools based on the analysis. The first part is focused on the theoretical …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou moderných marketingových trendov, ktoré boli vytvorené s rozvojom informačných a komunikačných technológií. Cieľom tejto bakalárskej práce je zhodnotiť moderné marketingové trendy firmy Český národní podnik s.r.o. – Manufaktura z hľadiska využívania súčasných marketingových nástrojov na základe vykonanej analýzy. Prvá časť je zameraná na teoretické východiska …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/nhid0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka