Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s. r. o. – Bc. Kamila Brzobohatá
Bc. Kamila Brzobohatá
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s. r. o.
The Project of Marketing Plan for Company 60. cz - svítidla, s. r. o.
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz svítidla, s. r. o. Práce se skládá ze tří částí teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se mikro, malých a středních podniků, jejich marketingu, marketingového plánování a marketingového plánu. V praktické části je představení společnosti a vypracovaná …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to propose a project of a marketing plan for company 60.cz svítidla, s. r. o. The thesis is divided into three main parts theoretical, practical and project part. The theoretical part presents the theoretical knowledge of micro, small and medium enterprises, their marketing, marketing planning and marketing plan. In the practical part there is discussed situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brzobohatá, Kamila. Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s. r. o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová