Bc. Alexandra Hainová

Bachelor's thesis

Event jako nástroj integrované marketingové komunikace

Event as a tool of integrated marketing communication
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je objasnění pojmu event marketing a zmapování jeho oblastí. V teoretické části se zabývám charakteristikou event marketingu a objasněním základních pojmů s tímto tématem spojených. Dále zde popisuji proces plánování a tvorbu strategií. V druhé části aplikuji poznatky z teoretické části do reálné situace.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is about definiton of event marketing and mapping the area of this topic. The theoretical part deals with characteristic of event marketing and clarification of basic concepts. I describe the process of planning and making strategies. In the second part I apply the theoretical part to the real situation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní