Event jako nástroj integrované marketingové komunikace – Bc. Alexandra Hainová
Bc. Alexandra Hainová
Bakalářská práce
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Event as a tool of integrated marketing communication
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je objasnění pojmu event marketing a zmapování jeho oblastí. V teoretické části se zabývám charakteristikou event marketingu a objasněním základních pojmů s tímto tématem spojených. Dále zde popisuji proces plánování a tvorbu strategií. V druhé části aplikuji poznatky z teoretické části do reálné situace.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is about definiton of event marketing and mapping the area of this topic. The theoretical part deals with characteristic of event marketing and clarification of basic concepts. I describe the process of planning and making strategies. In the second part I apply the theoretical part to the real situation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gof12/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Jakub KOT -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová