Marketingová činnost neziskové organizace Diakonie CČE v chráněném pracovišti restaurace Klobouk – Tereza HODANOVÁ
Tereza HODANOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová činnost neziskové organizace Diakonie CČE v chráněném pracovišti restaurace Klobouk
Marketing activity of the non-profit organization Diakonie CČE in the protected workplace restaurant Klobouk
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou činnost Restaurace Klobouk v Terezíně, která je jednou z chráněných provozoven neziskové organizace Diakonie Litoměřice, zabývající se uplatňováním osob se zdravotním postižením nebo sociálním znevýhodněním. V teoretickém zakotvení je uveden pohled na marketing služeb od více autorů. Restaurace má svou stálou klientelu, proto se bakalářská práce dále zaměřuje …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing activities Restaurace Klobouk in Terezín, which is one of the protected, premises non-profit organization Diakonie Litoměřice, dealing with the implementation of people with disabilities or social disadvantages. The theoretical anchoring is viewed the marketing services from multiple authors. The restaurant has a regular clientele, so the thesis also focuses on creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HODANOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová činnost neziskové organizace Diakonie CČE v chráněném pracovišti restaurace Klobouk}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/7c92tq/.
Jak správně citovat práci
HODANOVÁ, Tereza. Marketingová činnost neziskové organizace Diakonie CČE v chráněném pracovišti restaurace Klobouk. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE
Jan HRON -
Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE
Jan HRON -
Proces integrace klientů s duševním onemocněním prostřednictvím neziskové organizace Fokus na Mělníku.
Lada ŠOLÍNOVÁ -
Analýza marketingových aktivit Chráněné grafické dílny a Sociální firmy neziskové organizace Slunečnice o.s.
Alena NOVOTNÁ -
Marketingový mix vybrané organizace
Tereza Navrátilová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix vybrané společnosti
Oleksandr Hayduk