Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE – Jan HRON
Jan HRON
Diplomová práce
Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE
The marketing strategy of non-profit organisation Diakonie ČCE
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové strategie chráněného pracoviště čajovny Hóra, společně se zaměřením na zkvalitnění a rozšíření svých služeb, vedoucí ke zvýšení návštěvnosti tohoto zařízení. Podkladem pro rozhodování je aplikace základních marketingových nástrojů a dotazníkové šetření, které bude probíhat na zákaznících přímo v prostorách čajovny i široké veřejnosti v Litoměřicích …víceAbstract:
The thesis is focused on an analysis of contemporary marketing strategy of sheltered workplace tearoom "Hóra" with a focus on the improving and the expansion of its services, leading to an increase in attendance of this place. The basis for a decision is built by the application of basic marketing tools and a survey, which will be performed on the customer´s directly in the tearoom and on the general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRON, Jan. \textit{Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE} [online]. Ústí nad Labem, 2017 [cit. 2021-04-17]. Dostupné z: https://theses.cz/id/tw25fj/. Diplomová práce. Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. Vedoucí práce Ing. Michaela Jánská, PhD.
Jak správně citovat práci
HRON, Jan. Marketingová strategie neziskové organizace Diakonie ČCE. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Pavla Vránová -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá -
Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE
Kateřina Šenková -
Analýza komunikačních aktivit neziskové organizace v ČR
Monika Báčová -
Marketingová strategie neziskové organizace
Zuzana Šťastná -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Iveta Doležalová -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Alena Kolářová