Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie – Bc. Ladislav Sadílek
Bc. Ladislav Sadílek
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
The Marketing Communication Mix of The Selected Company (Organization) - The Project Study
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu s důrazem na jejich použití při propagaci soukromé vysoké školy, a to po stránce teoretické i praktické. Úkolem praktické části bylo navrhnout a zrealizovat propagační audiovizuální spot a na něj navazující projekt event marketingové akce pro potřeby Vysoké školy finanční a správní.Abstract:
The Bachelor thesis deals with a marketing mix and an intergrated marketing communication theory with a focus on their use in an advertising campaign of a private university. The practical part of the thesis focuses on a design and production of an advertising spot along with an event marketing project of VŠFS.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y0ycd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček