Návrh komunikační strategie pro vybranou společnost – Dominika Vašnovská
Dominika Vašnovská
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie pro vybranou společnost
Communication Strategy Proposal for the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro agenturu Myboom. Cílem práce je posoudit stávající komunikační aktivity agentury a následně navrhnout doporučení pro efektivnější komunikaci. Teoretická část práce obsahuje podrobné informace o marketingové komunikaci, po nichž následuje představení agentury Myboom. Praktická část uvádí posouzení stávajících komunikačních aktivit agentury …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a draft of communication strategy for the Myboom agency. It aims to evaluate the current communication activities and subsequently come up with suggestions for more efficient communication. The theoretical part of this thesis contains detailed information about marketing communication, followed by introduction of the Myboom agency. The practital part of this thesis introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/115162
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Iveta Jančálková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller