Ing. Martin Podolák

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace e-shopu www.drogerie-slevy.cz

Analysis of marketing communication of e-shop www.drogerie-slevy.cz
Abstract:
S ohledem na zvolené téma bakalářské práce je obsahem popis teoretických nástrojů pro marketingovou komunikaci v prostředí internetu a zároveň i jejich praktické použití v rámci spuštění nového podnikatelského záměru. Čtenář se dozví, jak vedení společnosti postupovalo v jednotlivých krocích a s jakým výsledkem.
Abstract:
In regards to the chosen subject matter of the dissertation, its content is the description of theoretical instruments in internet marketing communication channels, and their practical application within the framework of a new entrepreneurial project. The reader will find out how management progressed during the various stages, and what the results in each instance were.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní