Radek Šnajdr

Bachelor's thesis

Marketingový mix konkrétního podniku

Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix konkrétního podniku“ je analýza stávajícího marketingového mixu vybraného podniku a tvorba doporučení pro marketingový mix nový. Teoretická část se zaobírá jednotlivými koncepty marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje. Cílem praktické části je zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru této práce jsou navržena doporučení …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Marketing mixture of the specific enterprise" is analysis of the current marketing mixture of selected enterprise and a recommendation for proposing a new marketing mixture. The theoretical part deals with the concepts of marketing mixture and describes its individual instruments. The aim of the practical part is evaluation of the current marketing mixture of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2014

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku