Petra KOUDELKOVÁ

Bachelor's thesis

Politická kultura v ČR se zaměřením na negativní kampaň

Political culture in the Czech Republic with a focus on negative campaigning
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje relativně novému fenoménu z oblasti politického marketingu, negativní kampani. Jedná se o významný trend v koncipování volebních kampaní, který silně ovlivňuje politickou scénu a zejména také politickou kulturu v zemi. V teoretické rovině práce popisuje problematiku politické kultury, její koncepty a možnou typologii. Zároveň také věnuje pozornost předvolebním kampaním, které …more
Abstract:
This thesis deals with a relatively new phenomenon in the field of political marketing, negative campaign. This is an important trend in the drafting of electoral campaigns, which strongly influences the political scene and in particular the political culture in the country. The theory describes the issue of political culture, its concepts and the possible typology. It also pays attention to election …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Lukáš Novotný, M.A. PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOUDELKOVÁ, Petra. Politická kultura v ČR se zaměřením na negativní kampaň. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta