Příprava konceptu komunikační kampaně Czech-American TV – Barbora HALÍŘOVÁ
Barbora HALÍŘOVÁ
Bakalářská práce
Příprava konceptu komunikační kampaně Czech-American TV
Concept preparation of a communication campaign for the Czech-American TV
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu návrhu komunikační kampaně pro neziskovou organizaci Czech-American TV, na jejímž chodu se z velké části podílí dobrovolníci z řad studentů. Na základě provedených analýz byly vyhodnoceny působící vlivy marketingového prostředí a možnosti pro rozvoj organizace. Hlavním výstupem je návrh propagační brožury a její propojení s webem organizace. S využitím metody …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the preparation of a communication campaign for a non-profit organization named Czech-American TV. Many student volunteers participate in processes that support and develop the operations of Czech-American TV. The key topic which was evaluated in this thesis was the influence of the marketing environment factors and possibilities of the future development of the organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HALÍŘOVÁ, Barbora. Příprava konceptu komunikační kampaně Czech-American TV. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová