Návrh využití nástrojů Public Relations malou firmou – Denisa TRUBKOVÁ
Denisa TRUBKOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh využití nástrojů Public Relations malou firmou
Possibilities of Public Relations in the chosen small company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Public Relations. V teoretické části je charakterizován pojem Public Relations, jeho nástroje a aktivity, které jsou potřebné k efektivnímu budování veřejných vtahů. V praktické části jsou na základě interních informací popsány používané PR nástroje ve zvolené firmě. Pomocí dotazníkového šetření jsou navržena opatření, které by firma měla aplikovat do praxe …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the definition of the concept of public relations (PR). In the theoretical part is characterized koncept Public Relations, his tools and activitys, that are needed to effective construction public relations. In the practical part are described on the basis of the internal information use PR tools in the chosen small company. Using questionnair are suggested measure, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TRUBKOVÁ, Denisa. Návrh využití nástrojů Public Relations malou firmou. Cheb, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová