Návrh využití nástrojů Public Relations malou firmou – Denisa TRUBKOVÁ
Denisa TRUBKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh využití nástrojů Public Relations malou firmou
Possibilities of Public Relations in the chosen small company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Public Relations. V teoretické části je charakterizován pojem Public Relations, jeho nástroje a aktivity, které jsou potřebné k efektivnímu budování veřejných vtahů. V praktické části jsou na základě interních informací popsány používané PR nástroje ve zvolené firmě. Pomocí dotazníkového šetření jsou navržena opatření, které by firma měla aplikovat do praxe …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the definition of the concept of public relations (PR). In the theoretical part is characterized koncept Public Relations, his tools and activitys, that are needed to effective construction public relations. In the practical part are described on the basis of the internal information use PR tools in the chosen small company. Using questionnair are suggested measure, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRUBKOVÁ, Denisa. Návrh využití nástrojů Public Relations malou firmou. Cheb, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová