Michal Rosí

Bakalářská práce

Analýza image ČSOB Leasing, a.s.

Analysis of image of company ČSOB LEASING, a.s.
Anotace:
Tato práce si klade za cíl seznámit s pojmem firemní image. Teoretická část zaprvé slouží k vysvětlení pojmu firemní image, s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita. A za druhé k vysvětlení pojmu značka a logo a jejich přínosu k firemní image. Cílem praktické části a tedy i celé práce je aplikovat tyto znalosti při zkoumání, zda se společnosti ČSOB LEASING, a. s. povedlo úspěšně a srozumitelně …více
Abstract:
The thesis focuses on introducing the term corporate image. The purpose of the theoretic part is to explain the term corporate image with emphasizing its different parts from term corporate identity. And the sekond task of theoretical part is explaining terms brand and logo and find out how Theky can support the corporate image. The task of practical part of this thesis is to apply knowlege from theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Oldřich Freidinger

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28184

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management