Michal Rosí
Bakalářská práce
Analýza image ČSOB Leasing, a.s.
Analysis of image of company ČSOB LEASING, a.s.
Anotace:
Tato práce si klade za cíl seznámit s pojmem firemní image. Teoretická část zaprvé slouží k vysvětlení pojmu firemní image, s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita. A za druhé k vysvětlení pojmu značka a logo a jejich přínosu k firemní image. Cílem praktické části a tedy i celé práce je aplikovat tyto znalosti při zkoumání, zda se společnosti ČSOB LEASING, a. s. povedlo úspěšně a srozumitelně …víceAbstract:
The thesis focuses on introducing the term corporate image. The purpose of the theoretic part is to explain the term corporate image with emphasizing its different parts from term corporate identity. And the sekond task of theoretical part is explaining terms brand and logo and find out how Theky can support the corporate image. The task of practical part of this thesis is to apply knowlege from theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28184
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Oldřich Freidinger
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28184
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Ondřej Kopřiva -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování Corporate Image a Corporate Identity jazykové školy
Jaroslav Břeň -
Budování Corporate Image a Corporate Identity na příkladu společnosti www.seznam.cz
Jakub Šumanský