Michal Rosí
Bachelor's thesis
Analýza image ČSOB Leasing, a.s.
Analysis of image of company ČSOB LEASING, a.s.
Abstract:
Tato práce si klade za cíl seznámit s pojmem firemní image. Teoretická část zaprvé slouží k vysvětlení pojmu firemní image, s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita. A za druhé k vysvětlení pojmu značka a logo a jejich přínosu k firemní image. Cílem praktické části a tedy i celé práce je aplikovat tyto znalosti při zkoumání, zda se společnosti ČSOB LEASING, a. s. povedlo úspěšně a srozumitelně …moreAbstract:
The thesis focuses on introducing the term corporate image. The purpose of the theoretic part is to explain the term corporate image with emphasizing its different parts from term corporate identity. And the sekond task of theoretical part is explaining terms brand and logo and find out how Theky can support the corporate image. The task of practical part of this thesis is to apply knowlege from theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28184
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2011
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Oldřich Freidinger
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28184
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Ondřej Kopřiva -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování Corporate Image a Corporate Identity na příkladu společnosti www.seznam.cz
Jakub Šumanský -
Budování Corporate Image a Corporate Identity jazykové školy
Jaroslav Břeň