Martina Sabolová
Bakalářská práce
Online marketing skupiny APOGEO
Online marketing skupiny APOGEO
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout konkrétní doporučení pro zvýšení efektivity online marketingové strategie společnosti APOGEO Group. Začátek práce je věnován především definici online marketingu a nástrojům, které se v tomto prostředí nejčastěji využívají. Na základě podrobné analýzy vybraných online marketingových nástrojů budou navržena doporučení, která představují hlavní přínos této práce …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to propose specific recommendations to increase the effectiveness of APOGEO Group's online marketing strategy. The beginning of the thesis is primarily devoted to defining online marketing and the tools that are most commonly used in this environment. Recommendations will be proposed based on a detailed analysis of the selected online marketing tools, which represents the …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť konkrétne odporúčania pre zvýšenie efektivity online marketingovej stratégie spoločnosti APOGEO Group. Začiatok práce sa venuje primárne na definovanie online marketingu a nástrojov, ktoré sa najčastejšie v tomto prostredí využívajú. Odporúčania budú navrhnuté na základe podrobnej analýzy vybraných online marketingových nástrojov, čo predstavuje hlavný prínos …víceKlíčová slova
Online marketing online marketingová strategie sociální sítě PPC reklamy SEO e-mailing obsahový marketing
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82707
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová stratégia firmy MEMSOURCE
Daniel Fedorš -
Online marketingová stratégia vybranej firmy
Nikola Novosadová -
Online marketingová stratégia spoločnosti Starbucks
Štefánia Žulevičová -
Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book
Barbora Strapatá -
Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Sillova -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě
Simona Hosťovecká