Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy – Bc. Jakub Patyla
Bc. Jakub Patyla
Bakalářská práce
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Selection and implementation of open source CRM tools for Small and Medium Enterprises
Anotace:
Tato práce je zaměřená na výběr a implementaci nejvhodnějšího open source CRM nástroje pro malé a střední firmy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou popsány použité vědecké metody, podle kterých se vybere v praktické částí nejvhodnější CRM nástroj. Dále jsou popsány základní pojmy systému CRM a požadavky na CRM nástroje. V praktické části jsou zvoleny open source CRM nástroje a …víceAbstract:
This work is focused on selection and implementation of the most suitable open source CRM tool for small and medium companies. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes used the scientific methods, according to which the practical part of the CRM tool is selected. The basic CRM system concepts and requirements for CRM tools are described below. In the practical part, are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vael9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Radim Dolák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání zpracování konkrétních GIS úloh ve vodním hospodářství s využitím komerčních a open source software
Jakub Kostrba -
Možnosti práce s otevřenými daty při řízení obce / regionu
Mikuláš Blatný -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Jana Marková