Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání – Patrik Grúner
Patrik Grúner
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Abstract:
Absolventská práce je zaměřena na podporu dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání. Cílem práce je ukázat jaké jsou možnosti podpory dětí se specifickými poruchami učení a chování na příkladu ZŠ Lyčkovo náměstí. Absolventská práce je rozdělena do čtyř kapitol. V prvních dvou kapitolách je problematika práce popsána na základě legislativních a jiných dokumentů či literatury …moreAbstract:
The thesis is focused on the support of children with specific learning and behavioural disabilities in inclusive education. The aim of this thesis is to show what are the possibilities of supporting children with specific learning and behavioural disabilities on the example of Lyčkovo náměstí primary school. The graduate thesis is divided into four chapters. In the first two chapters, the issue of …moreKeywords
Dítě se specifickými poruchami učení inkluze inkluzivní vzdělávání možnosti podpory pedagog podpůrná opatření reedukace specifické poruchy učení a chování škola žák se speciálními vzdělávacími potřebami. Child with specific learning disabilities inclusion inclusive education support options pedagogue support measures re-education specific learning and behavioural disabilities pupil with special educational needs.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.jabok.cz/th/fn3cu/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Marie Ortová
- Reader: Ing. Ivana Adámková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRÚNER, Patrik. \textit{Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání}. Online. Absolventská práce. Praha: JABOK - Institute of Social Pedagogy and Theology. 2022. Available from: https://theses.cz/id/7gt8u3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Institute of Social Pedagogy and Theology
vyšší odborný program / field:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ