Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Pavla Menčíková
Bc. Pavla Menčíková
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situation analysis of the selected retail chain
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky. Půjde o analyzování vnitřních a vnějších vlivů působících na maloobchodní jednotku Kaufland ve Strakonicích. Data k vypracování analýz budou získány několika způsoby, a to metodou mystery shopping, dotazníkovým šetřením a vygenerováním údajů zveřejněných ve výroční zprávě společnosti. Z dosažených výsledků jednotlivých …víceAbstract:
Topic of the thesis is marketing situational analysis selected retail unit. It will be analyzing internal and external influences on retail unit Kaufland in Strakonice. Data for making the analysis will be obtained in several ways, namely by mystery shopping, questionnaires and generating data published in the annual report of the company. The current company strategy will be determined by the obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dbq3g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Jana Ochotná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor