Bc. Pavla Menčíková

Bakalářská práce

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

The marketing situation analysis of the selected retail chain
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky. Půjde o analyzování vnitřních a vnějších vlivů působících na maloobchodní jednotku Kaufland ve Strakonicích. Data k vypracování analýz budou získány několika způsoby, a to metodou mystery shopping, dotazníkovým šetřením a vygenerováním údajů zveřejněných ve výroční zprávě společnosti. Z dosažených výsledků jednotlivých …více
Abstract:
Topic of the thesis is marketing situational analysis selected retail unit. It will be analyzing internal and external influences on retail unit Kaufland in Strakonice. Data for making the analysis will be obtained in several ways, namely by mystery shopping, questionnaires and generating data published in the annual report of the company. The current company strategy will be determined by the obtained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Jana Ochotná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích