Bc. Simona Vosáhlová

Master's thesis

Výuka angličtiny v online prostředí: výzvy dyslektických žáků

Learning English online: challenges for learners with dyslexia
Abstract:
The paper is dedicated to documenting experiences and challenges of dyslectic learners during the COVID-19 pandemic and the shift in education towards online teaching and learning format. The aim of the study is to provide insight into the issue of special needs learners and their situation during the lockdown and social distancing in relation to their education and learning process. The data for the …more
Abstract:
Tato práce se zabývá zdokumentováním zkušeností a výzev žáku diagnostikovaných s dyslexií během pandemie COVID-19, která měla za následek přechod z prezenční výuky do distančního prostředí. Cílem práce je poskytnout detailní vhled do problematiky distanční výuky dětí se speciálními potřebami skrze výpovědi dvou dyslektických žáků. Za použití semistrukturovaného rozhovoru ve vícepřípadové studii práce …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vosáhlová, Simona. Výuka angličtiny v online prostředí: výzvy dyslektických žáků . Pardubice, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická