Podpora inovativního podnikání v České republice – Veronika KOPTOVÁ
Veronika KOPTOVÁ
Bachelor's thesis
Podpora inovativního podnikání v České republice
Support of innovative enterprise in the Czech Republic
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je zhodnocení podpor inovativního podnikání v České republice. První část je zaměřena na úvod do problematiky inovativního podnikání. Zde jsou teoreticky vysvětleny a popsány základní pojmy nezbytné pro pochopení dané oblasti. Pozornost je také věnována samotnému pojmu inovačního podnikání, jeho systému a zdrojům financování. Další část je zaměřena na zhodnocení stavu …moreAbstract:
This bachelor's work aims to evaluate the supports of innovative enterprise in the Czech Republic. The topic of innovative enterprise is introduced in the first chapter and approaches the definitions of key concepts which are necessary to reveal the topic. It concentrates on the definition of innovative enterprise, its system and resources of finance. The following chapter focuses on evaluation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
- Supervisor: RNDr. Koutský Jaroslav
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPTOVÁ, Veronika. \textit{Podpora inovativního podnikání v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2008. Available from: https://theses.cz/id/7i3je3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Fakulta sociálně ekonomickáBachelor programme:
Department of Regional and Local Development
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek