Podpora inovativního podnikání v České republice – Veronika KOPTOVÁ
Veronika KOPTOVÁ
Bakalářská práce
Podpora inovativního podnikání v České republice
Support of innovative enterprise in the Czech Republic
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zhodnocení podpor inovativního podnikání v České republice. První část je zaměřena na úvod do problematiky inovativního podnikání. Zde jsou teoreticky vysvětleny a popsány základní pojmy nezbytné pro pochopení dané oblasti. Pozornost je také věnována samotnému pojmu inovačního podnikání, jeho systému a zdrojům financování. Další část je zaměřena na zhodnocení stavu …víceAbstract:
This bachelor's work aims to evaluate the supports of innovative enterprise in the Czech Republic. The topic of innovative enterprise is introduced in the first chapter and approaches the definitions of key concepts which are necessary to reveal the topic. It concentrates on the definition of innovative enterprise, its system and resources of finance. The following chapter focuses on evaluation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: RNDr. Koutský Jaroslav
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPTOVÁ, Veronika. \textit{Podpora inovativního podnikání v České republice}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/7i3je3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria