Bc. Denisa Štěpánková

Bakalářská práce

Vliv reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy

Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy. Toto srovnání budu dělat u národního podniku Budvar.V první části mé bakalářské práce se zabývám teoretickým vysvětlením jednotlivých pojmů, týkajících se reklamy a podpory prodeje. Soustředím se na pojmy, jako jsou reklama, sponzoring, podpora prodeje, event marketing, public relations, osobní prodej …více
Abstract:
The topic of my bachelor’s thesis is to compare the influence of advertising and sales promotion to the level of turnover for the selected company. This comparison will I do with the national company Budvar. In the first part of my thesis deals with the theoretical explanation of the various terms related to the advertisement and sales promotion. I focus my attention on concepts such as advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích