Vliv reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy – Bc. Denisa Štěpánková
Bc. Denisa Štěpánková
Bakalářská práce
Vliv reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy. Toto srovnání budu dělat u národního podniku Budvar.V první části mé bakalářské práce se zabývám teoretickým vysvětlením jednotlivých pojmů, týkajících se reklamy a podpory prodeje. Soustředím se na pojmy, jako jsou reklama, sponzoring, podpora prodeje, event marketing, public relations, osobní prodej …víceAbstract:
The topic of my bachelor’s thesis is to compare the influence of advertising and sales promotion to the level of turnover for the selected company. This comparison will I do with the national company Budvar. In the first part of my thesis deals with the theoretical explanation of the various terms related to the advertisement and sales promotion. I focus my attention on concepts such as advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dcfhr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adriana Sailerová Rothová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Andrea Semančíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj