Vliv reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy – Bc. Denisa Štěpánková
Bc. Denisa Štěpánková
Bachelor's thesis
Vliv reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy. Toto srovnání budu dělat u národního podniku Budvar.V první části mé bakalářské práce se zabývám teoretickým vysvětlením jednotlivých pojmů, týkajících se reklamy a podpory prodeje. Soustředím se na pojmy, jako jsou reklama, sponzoring, podpora prodeje, event marketing, public relations, osobní prodej …moreAbstract:
The topic of my bachelor’s thesis is to compare the influence of advertising and sales promotion to the level of turnover for the selected company. This comparison will I do with the national company Budvar. In the first part of my thesis deals with the theoretical explanation of the various terms related to the advertisement and sales promotion. I focus my attention on concepts such as advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/dcfhr/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Denisa. \textit{Vliv reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/7ifmk5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adriana Sailerová Rothová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Andrea Semančíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj