Alkohol a jeho role v uměleckém prostředí z pohledu produkce – BcA. Michaela VÁŇOVÁ
BcA. Michaela VÁŇOVÁ
Master's thesis
Alkohol a jeho role v uměleckém prostředí z pohledu produkce
Alkohol and its Role in the Artistic Enviroment Production Point of View
Abstract:
Práce s názvem "Alkohol a jeho role v uměleckém prostředí z pohledu produkce" z několika hledisek zpracovává problematiku užívání alkoholu v oblasti kultury.Cílem práce je především upozornit na potřebu problematiku konzumace alkoholu v uměleckém prostředí reflektovat a zejména z hlediska pracovníků marketingu a produkce nalézt cesty, jak s fenoménem alkoholu efektivně pracovat.Abstract:
The thesis entitled "Alcohol and its role in the artistic environment production point of view" touches upon the issue of alcohol use within the cultural sphere from several perspectives.The primary objective of the work is to raise awareness of the need for reflection on alcohol consumption in the artistic environment and a need for marketing and production to identify ways to treat the alcohol phenomenon …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Koudela, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÁŇOVÁ, Michaela. Alkohol a jeho role v uměleckém prostředí z pohledu produkce. Ostrava, 2023. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine Arts and MusicMaster programme / field:
Production in Cultural and Creative Sectors / Production in Cultural and Creative Sectors
Theses on a related topic
-
Vývoj a proměna autorského subjektu: analýza propagačních strategií v současné umělecké produkci
Luisa Pavlíková -
Dějiny audiovizuality a multimediality, koncepce umělecké avantgardy na území Československa ve dvacátých a třicátých letech dvacátého století
Magdaléna Řiháková -
Galerie jako prostor produkce a reprodukce významu
Aleš Vlček -
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Anežka Javorská -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková