Bc. Tomáš Ondračka

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace ve firmě ABB

Marketing communication analysis in the ABB company
Abstract:
Diplomový projekt se věnuje problematice vnímání celkového image značky vybrané nadnárodní společnosti její cílovou veřejností, v kontextu s různorodým marketingově komunikačním vystupování 5ti zcela odlišných divizí této společnosti. Existuje totiž určitá fragmentace marketingových potřeb, požadavků a očekávání (PPO) managementu těchto pěti jednotlivých divizí, nalézajících se napříč celou ČR. Studie …more
Abstract:
Thesis is dedicated to the overall perception of the brand image of selected international company to its target public, in the context of different ways of managing marketing communications in 5 completely different divisions of the company. There is considerable fragmentation of marketing needs, requirements and expectations (NRE) of the management of five separate divisions, located across the whole …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní