Hazal Yildiz

Master's thesis

Magnitude of corporate communication with media

Magnitude of corporate communication with media
Abstract:
Autorka považuje výzkumnou otázku a cíl této studie za extrémně „aktuální“ se současným stavem životního prostředí, protože s každým dnem rostoucím počtem uživatelů internetu stále více společností využívajících internetovou reklamu jako způsob oslovit své zákazníky. Obecně je reklama nejúčinnějším prostředkem ke zvýšení objemu prodeje produktů společnosti. Pravděpodobnost takového rizika je stanovena …more
Abstract:
The author considers the research question and the aim of this study to be extremely “up-to-date” with the current state of the environment, because with the everyday increasing number of Internet users, more and more companies using internet advertising as the way to reach their customers. In general, advertising is the most powerful means of increasing the volume of sales of the company's products …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2022
  • Supervisor: MSc Mirela Moldoveanu
  • Reader: PhDr. Marie Koubová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní