Hazal Yildiz
Master's thesis
Magnitude of corporate communication with media
Magnitude of corporate communication with media
Abstract:
Autorka považuje výzkumnou otázku a cíl této studie za extrémně „aktuální“ se současným stavem životního prostředí, protože s každým dnem rostoucím počtem uživatelů internetu stále více společností využívajících internetovou reklamu jako způsob oslovit své zákazníky. Obecně je reklama nejúčinnějším prostředkem ke zvýšení objemu prodeje produktů společnosti. Pravděpodobnost takového rizika je stanovena …moreAbstract:
The author considers the research question and the aim of this study to be extremely “up-to-date” with the current state of the environment, because with the everyday increasing number of Internet users, more and more companies using internet advertising as the way to reach their customers. In general, advertising is the most powerful means of increasing the volume of sales of the company's products …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y8hhs/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2022
- Supervisor: MSc Mirela Moldoveanu
- Reader: PhDr. Marie Koubová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
New media in corporate communication
Václav Králík -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc