Klára VOBORSKÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o.

Marketing strategy of Jeremias, Ltd.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popis marketingové strategie společnosti Jeremias, s. r. o. a její následné zhodnocení. Po popisu společnosti jsou v práci rozebrány marketingové nástroje, provedena situační a SWOT analýza. To povede k zjištění stávající marketingové strategie. Návrh změn v této strategii musí vést ke zviditelnění společnosti a měl by podniku pomoci splnit jeho cíle. Na základě poznatků …more
Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is a description of the marketing strategy of the company Jeremias, Ltd. and then its evaluation. After the description of the company the marketing mix is presented along with the situational and SWOT analysis. This lead to finding of the existing marketing strategy. The proposal of this strategy must lead to the visibility of the company and it should help reaching …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOBORSKÁ, Klára. Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická