Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o. – Klára VOBORSKÁ
Klára VOBORSKÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o.
Marketing strategy of Jeremias, Ltd.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popis marketingové strategie společnosti Jeremias, s. r. o. a její následné zhodnocení. Po popisu společnosti jsou v práci rozebrány marketingové nástroje, provedena situační a SWOT analýza. To povede k zjištění stávající marketingové strategie. Návrh změn v této strategii musí vést ke zviditelnění společnosti a měl by podniku pomoci splnit jeho cíle. Na základě poznatků …moreAbstract:
The aim of the Bachelor thesis is a description of the marketing strategy of the company Jeremias, Ltd. and then its evaluation. After the description of the company the marketing mix is presented along with the situational and SWOT analysis. This lead to finding of the existing marketing strategy. The proposal of this strategy must lead to the visibility of the company and it should help reaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOBORSKÁ, Klára. \textit{Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/7jm7q2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOBORSKÁ, Klára. Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec