Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o. – Klára VOBORSKÁ
Klára VOBORSKÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o.
Marketing strategy of Jeremias, Ltd.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popis marketingové strategie společnosti Jeremias, s. r. o. a její následné zhodnocení. Po popisu společnosti jsou v práci rozebrány marketingové nástroje, provedena situační a SWOT analýza. To povede k zjištění stávající marketingové strategie. Návrh změn v této strategii musí vést ke zviditelnění společnosti a měl by podniku pomoci splnit jeho cíle. Na základě poznatků …víceAbstract:
The aim of the Bachelor thesis is a description of the marketing strategy of the company Jeremias, Ltd. and then its evaluation. After the description of the company the marketing mix is presented along with the situational and SWOT analysis. This lead to finding of the existing marketing strategy. The proposal of this strategy must lead to the visibility of the company and it should help reaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOBORSKÁ, Klára. \textit{Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/7jm7q2/.
Jak správně citovat práci
VOBORSKÁ, Klára. Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec