Klára VOBORSKÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o.

Marketing strategy of Jeremias, Ltd.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popis marketingové strategie společnosti Jeremias, s. r. o. a její následné zhodnocení. Po popisu společnosti jsou v práci rozebrány marketingové nástroje, provedena situační a SWOT analýza. To povede k zjištění stávající marketingové strategie. Návrh změn v této strategii musí vést ke zviditelnění společnosti a měl by podniku pomoci splnit jeho cíle. Na základě poznatků …více
Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is a description of the marketing strategy of the company Jeremias, Ltd. and then its evaluation. After the description of the company the marketing mix is presented along with the situational and SWOT analysis. This lead to finding of the existing marketing strategy. The proposal of this strategy must lead to the visibility of the company and it should help reaching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOBORSKÁ, Klára. Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická