Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o. – Lukáš MARTINŮ
Lukáš MARTINŮ
Bakalářská práce
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.
Marketing research of Scania Czech Republic s.r.o. customer satisfaction
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit spokojenost zákazníků společnosti Scania Czech Republic, s.r.o. s poskytovanými produkty a službami, kteří v roce 2010 zakoupili nákladní automobil. Pro dosažení výsledku jsou použity metody a techniky marketingového výzkumu. Samotný průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania probíhal formou dotazníkového šetření. Zjištěné skutečnosti a doporučení jsem aplikoval …víceAbstract:
The main aim of this work is to find out Scania Czech Republic, s.r.o. customers satisfaction with provided services and new vehicle purchase during 2010. To achieve good results, available marketing methods and technics were used. The research itselves was done with questionnaire which has was sent to chosen customers. I used results of the research and recomendation at the conclusion of my work. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Milan Matoušek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTINŮ, Lukáš. \textit{Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/7k1jkp/.
Jak správně citovat práci
MARTINŮ, Lukáš. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková