Lukáš MARTINŮ

Bakalářská práce

Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.

Marketing research of Scania Czech Republic s.r.o. customer satisfaction
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit spokojenost zákazníků společnosti Scania Czech Republic, s.r.o. s poskytovanými produkty a službami, kteří v roce 2010 zakoupili nákladní automobil. Pro dosažení výsledku jsou použity metody a techniky marketingového výzkumu. Samotný průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania probíhal formou dotazníkového šetření. Zjištěné skutečnosti a doporučení jsem aplikoval …více
Abstract:
The main aim of this work is to find out Scania Czech Republic, s.r.o. customers satisfaction with provided services and new vehicle purchase during 2010. To achieve good results, available marketing methods and technics were used. The research itselves was done with questionnaire which has was sent to chosen customers. I used results of the research and recomendation at the conclusion of my work. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Milan Matoušek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARTINŮ, Lukáš. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická